۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

مشخص شدن تاریخ عروسی

امروز سه شنبه 10/6/88 میباشد .دیشب بعد از افطار خانواده من و هما نشستیم و تاریخ عروسیمون را تعیین کردیم پنجشنبه 2/7/88 یعنی تقریبا 20 روز دیگه خیلی خوشحال هستم.انروز برای من روز خیلی مهمیه روز اغاز زندگی مشترک من وهماست. روزیست که من و هما به ان قله ارزویمان میرسیم .خیلی هیجان انگیزه من و هما در این شش ماه گذشته شبهای رویایی و دل انگیز زیادی را با هم داشتیم که حتما براتون از ان شبها مینویسم ولی شب عرسیمون یه چیز دیگه است من و هما برای رسیدن به این شب روز شماری کردیم فردای روز عروسی حتما براتون از جزئیاتش هم خواهم نوشت. اه خدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی من چه شبیه ان شب .من وارد بدن همای زیبا و نازنین خودم میشم اونو از اعماق وجودم در اغوش میگیرم .اه من کیرم رو داخل کس هما که تا حالا فقط اونو میلیسیدم و میخوردم میکنم .هما از کیر من با کسش پذیرائی مجللی میکنه اون فقط تا حالا با اون بازی میکرد و می لیسیدش ولی بعد از ان دیگه کیر منو در عمق وجودش حس میکنه.خدا کنه که مشکلی پیش نیاد و عروسی ما برگزار بشه .اه خیلی هیجان دارم هما هم همینطوره خوشحال و سرحال. مامانش تقریبا جهیزیه اش رو تهیه کرده و در این چند روز باقیمانده اونو کامل میکنند. منم یک اپارتمان اجاره کردم که تا چند روز دیگه میتونیم اثاث ببریم داخلش .بالاخره همه چیز داره اماده میشه. به امید انروز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر