۱۳۸۸ شهریور ۱۵, یکشنبه

ایام قبل از عروسی

این روزها من و هما سرگرم فراهم کردن امکانات و وسایل زندگی مشترکمون که به زودی شروع میشه هستیم و با توجه به اینکه ماه رمضان هم میباشه کمی اذیت میشیم البته چون معمولا من شبها خانه هما میمونم تلافی خستیگیمون رو شب در میاریم هما که چون تابستونه و کلاسهایش تعطیله خوب صبح ها میتونه بخوابه ولی من نه باید ساعت 9 سر کار باشم که خوب به خاطر شب بیداری هام روزها همش چرت میزنم ساعت 2 میرم خانه خودمون چند ساعت میخوابم و بعد میرم دنبال هما وبا هم میریم دنبال کار هایی که باید بکنیم . شب ساعت 9.5 با هما میریم تو اتاق تا صبح با هم هستیم. حال و کیفمون که حسابی رو براهه و وقتی که تو اتاقیم اصلا لباس تنمون نیست لخت لختیم و از سر و کول هم بالا میریم و همدیگر رو میبوسیم و میلیسیم همه کار با هم میکنیم غیر از کردن چون هما میگه کسم کادو شب عروسیمون که بهت میدم. هما دیگه در مکیدن و لیسیدن کیر حسابی وارد شده و با هم همه جور عشقبازی رو تجربه میکنیم تقریبا شبی دو بار هما اب منو میاره و انواع ازمایش ها رو میکنه و چون تو اتاقش حمام هم داره هیچ مشکلی برامون وجود نداره. هما خیلی از اینکه من کسش رو بلیسم خوشش میاد و از این راه ارضا میشه و یا مکیدن کیرم منو هم ارضا میکنه .هما سانتیمتر گذاشته و کیر منو اندازه گرفت وقتی راسته طولش 14 سانتیمتر و کلفتیش 4 سانتیمتره . هما کمی نگرانه میگه کس من این اندازه جا داره که بهش گفتم حتما کیر خودش جایش رو پیدا میکنه.هما اندام خیلی جذاب و قشنگی داره پستونهاش خیلی متناسبه نه کوچیکه نه بزرگ نوک پستونش خیلی خوش رنگه و وقتی تحریک میشه برجسته میشه و من اونو میمکمش.کمر باریک و باسن خوش ترکیبی داره بزودی عکس اندام هما را براتون میذارم تا شما هم ببینید . من که از دیدنش لذت میبرم و باهاش حال میکنم یه دفعه به هما گفتم اجازه میدی عکس سکسی خودمون رو بذارم تو وبلاگمون تا همه ببینند که اولش گفت نه بده ولی بعدش که با هم بیشتر صحبت کردیم قرار مون شد که چند تا عکس بندازیم جوری که سرمون معلوم نباشه که شناخته بشیم بعد اونو بذاریم برای دیدن همه. باسن هما که خیلی خوش ترکیبه هما میگه من هیچوقت اجازه نمیدم تو از عقب منوبکنی که حالا باید ببینم میتونم بعدا راضیش کنم از عقب هم بکنمش. فعلا که کیرم رو میذارم لای باسنش و میفتم روش وسینه هاشو هم میمالم لذت بسیار خوبی داره .خلاصه دوران خوبی دارم و کیف میکنیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر